Pytania i odpowiedzi

Jak długo będę czekał na zamówienie?

Zamówienie realizujemy zaraz po jego przyjęciu i staramy się by było dostarczone w ciągu godziny. W przypadku wydłużonego czasu dostawy nasi operatorzy będą informować na bieżąco.

Jaki jest koszt dostawy?

Koszt dostawy zależy od strefy dostawy – zobacz w której znajdujesz się strefie.

Czy mogę zamawiać telefonicznie?

Wszystkie zamówienia można składać telefonicznie, nasi doradcy przyjmują zamówienia w języku polskimangielskim.

Czy mogę zamawiać z każdej restauracji?

Jeśli twój adres znajduje się w granicach miasta Warszawy to możesz zamawiać z każdej restauracji dostępnej na naszej stronie. Poza granice Warszawy dostawy realizujemy według indywidualnych ustaleń.

Czy przy zamówieniu przez Internet muszę się rejestrować?

Zamawiając przez internet nie trzeba się rejestrować, można skorzystać z opcji „zamów bez logowania”.

Jakie korzyści daje mi opcja rejestracji?

Rejestrując się masz dostęp do historii zamówień, możesz w szybki sposób złożyć ponownie to samo zamówienie lub je zmodyfikować, masz możliwość zapamiętać swoje ulubione potrawy oraz ulubione restauracje.

Czy mogę płacić kartą?

Przyjmujemy płatności kartami z tym że płatność przyjmuje nasz kierowca przy odbiorze zamówienia.

Czy mogę złożyć zamówienie z wyprzedzeniem?

Każde zamówienie może być złożone z wyprzedzeniem nawet na kilka dni przed dostawą.

Jak mogę otrzymać fakturę?

Poproś o fakturę naszego doradcy lub zaznacz w odpowiednim formularzu. Faktury wysyłamy pocztą ale możemy ją również wysłać e-mailem.